Kenmerken van uw batterij laptop lenovo thinkpad t410
Deze batterij is een product dat compatibel is met :
Referentie : #BLD-70968
Scheikunde : Lithium-Ion
Vaardigheid : 4400 mAh
Spanning : 10.8 V
Dimensie : 206.00 x 55.20 x 19.80 mm
Kleur : Noir
Serie : lenovo thinkpad
Subserie : thinkpad-t410
Het ontwerp voldoet aan de eisen op het gebied van veiligheid, milieubescherming en kwaliteitsnormen.
Lithium-ionbatterijen hebben een lange levensduur.
Verpakking en verpakking: karton
Dit product wordt geassembleerd in overeenstemming met de normen van de Europese Unie.
Het voldoet aan de eisen van Richtlijn 2011/65/EU (RoHS) en aan de CE-markeringseis.
CE & RoHS - Voldoet aan de wettelijke veiligheidsnormen
Geen geheugeneffect
ChemG en ReachG voldoen aan alle eisen met betrekking tot verboden stoffen.
ADR-kwaliteitsborgingsprogramma 2.2.9.1.7
UN38.3 Veiligheidstests
Vliegtuig gecertificeerd volgens IATA 2.3.5.9
Garantie
Wij bieden 2 jaar garantie.
Batterij voor Lenovo ThinkPad T410 laptop
Als je een nieuwe batterij nodig hebt voor je laptop, kies dan voor de LENOVO ThinkPad T410 laptopbatterij. Deze 4400 mAh batterij is speciaal ontworpen voor het Lenovo ThinkPad T410 model en is daardoor perfect compatibel. Dankzij de hoge opslagcapaciteit geniet je van een langere batterijduur, zodat je kunt werken, internetten of video's kijken zonder je zorgen te hoeven maken over de resterende lading. Het merk LENOVO staat bekend om de kwaliteit en duurzaamheid van zijn producten en biedt een betrouwbare oplossing voor al je mobiele behoeften.
Specificaties van de batterij van uw Lenovo ThinkPad T410 laptop
Deze Lenovo ThinkPad T410 laptopaccu is een hoogwaardig product, vervaardigd om te voldoen aan de eisen van veeleisende gebruikers. Dankzij het compacte en lichte ontwerp is het een handig accessoire om overal mee naartoe te nemen. Bovendien garandeert Batteriedeportable, een betrouwbare Franse website met 17 jaar ervaring in accu's en opladers, professionele service en producten van topkwaliteit. De artikelnummers van de fabrikant die op uw accu staan vermeld, garanderen perfecte compatibiliteit met uw apparaat, waardoor u een veilige en efficiënte oplossing hebt om uw laptop te laten werken.
Productrecensie
Productrecensie4,8/5
★★★★★
4 beoordelingen
Alain01 Avril 2023
★★★★★
Dank u wel, ik heb een vervangende batterij ontvangen voor de defecte. Mijn pc werkt perfect en ik waardeer uw professionaliteit. Ik zal u zeker aanbevelen bij mijn vrienden en familie. Ik kijk uit naar toekomstige aankopen.
Beoordeling vertaald uit het Frans
jean pierre23 Mai 2022
★★★★★
Simpelweg de beste website voor batterijen en opladers. Prijs, klantenservice.
Beoordeling vertaald uit het Frans
Michel18 mars 2026
★★★★★
Op tijd ontvangen. Goede verpakking. Ik ben tevreden met mijn aankoop.